Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

,,...?" Těžko:-/ Snad jen ,,maličkost". Doba, kdy ,,venkovští" diváci jezdili za nákupy do Prahy je nenávratně pryč. Totéž pak, co se týká dobrovolných/povinných návštěv škol v ND na klasice naší i světové. Nakonec i muzikály přešly dobu, kdy byly ,,IN". A za kvalitou, atˇ skutečnou, či domělou, jde již dnes málo kdo. Snad SEM TAM jen ty ,,lidové star" občas ,,táhnou. Taková je realita.8-o;-( Tak to pak vypadá, že by mohl ,,ansábl" klidně sedět doma za ,,příspěvkové", čili státní peníze.;-O:-/

0 0
možnosti
  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2225x
Absolvent filosofické fakulty University Karlovy, obor francouzština latina. Působil jsem v Hudební mládeži ČR, kterou jsem v Karlových Varech zakládal, pracoval jsem v kultuře. V době perestrojky jsem z trestu v resortu elektrotechnického průmyslu spravoval ověřování zvláštní způsobilosti v investiční výstavbě (za Komenského). Nikdy jsem nebyl a nejsem členem žádné politické strany ani hnutí. Od jara 1990 jsem působil jako zástupce šéfa opery Národního divadla Dalibora Jedličky, po jeho odchodu vynuceném činoherní lobby vedle jeho nástupkyně Evy Hermannové. V roce 1992 jsem založil soukromou uměleckou agenturu, jako operní manažer spolupracoval zejména se Sirem Charlesem Mackerrasem, DECCA, BBC. Zastupoval jsem operní pěvce u Královské opery Covent Garden v Londýně, Festivalu Glyndebourne, v Mnichově, Berlíně, Paříži, Helsinkách a u dalších operních domů a symfonických orchestrů v Evropě, obou Amerikách a v Japonsku.

Seznam rubrik