Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Abychom to shrnuli: zas někoho propouštějí pro nabytečnost.  A to se samozřejmě nelíbí.

1 1
možnosti

Ale hokejisté a známí zpěváci také jezdí na cizí stadióny či haly a dovolím si říci, že mají lepší ekonomické výsledky než národní divadlo.

2 1
možnosti
Foto

J10a64n 67S12á66r77a33z

3. 5. 2013 13:07

Samozřejmě souhlasím. Hokejisté a zpěváci jezdí na cizí stadiony. Kdo řekl A, měl by však říct i B. Každý hokejista má svůj mateřský oddíl, mužstvo, trénuje a hraje nejvíce na SVÉM hřišti. Aby se z někoho stal výborný hokejista, musí k tomu mít podmínky a zázemí, což mu poskytuje právě mateřský oddíl, nikoliv to, že se toulá ze stadionu na stadion. A potom, když léta dře, maká, odříká si, ho někdo pozve do "nároďáku", což většina slušných sportovců považuje za největší čest. A nezahraje si za národní tým jen proto, že se mu povedlo jedno utkání. A to je pro herce a muzikanty Národní divadlo. Tedy - MĚLO BY BÝT. I hokejista má s nároďákem smlouvu je tam tak nějak "nastálo", pokud vykazuje potřebnou výkonnost. A je za to placen. A také svou přípravu musí podřídit reprezentaci. Jinak z ní vypadne. A přijde někdo lepší. A takhle by mělo pracovat i Národní divadlo. A další srovnání se spotrem - sportovní soutěže se hrají podle pravidel. Většinou jasných, průhledných a jednoznačných (snad až na pravidlo "mimo hru" ve fotbale). Nechybí náhodou toto naší kultuře?

1 0
možnosti
  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2225x
Absolvent filosofické fakulty University Karlovy, obor francouzština latina. Působil jsem v Hudební mládeži ČR, kterou jsem v Karlových Varech zakládal, pracoval jsem v kultuře. V době perestrojky jsem z trestu v resortu elektrotechnického průmyslu spravoval ověřování zvláštní způsobilosti v investiční výstavbě (za Komenského). Nikdy jsem nebyl a nejsem členem žádné politické strany ani hnutí. Od jara 1990 jsem působil jako zástupce šéfa opery Národního divadla Dalibora Jedličky, po jeho odchodu vynuceném činoherní lobby vedle jeho nástupkyně Evy Hermannové. V roce 1992 jsem založil soukromou uměleckou agenturu, jako operní manažer spolupracoval zejména se Sirem Charlesem Mackerrasem, DECCA, BBC. Zastupoval jsem operní pěvce u Královské opery Covent Garden v Londýně, Festivalu Glyndebourne, v Mnichově, Berlíně, Paříži, Helsinkách a u dalších operních domů a symfonických orchestrů v Evropě, obou Amerikách a v Japonsku.

Seznam rubrik