Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Karl Novak

9. 4. 2012 19:06
Ať jen úředníci dokončují, ale

ne za peníze daňových poplatníků. Ať si svoje ministerstvo financují za své nebo ať si zorganizují sbírku (anebo ať si to financují ještě nějak jinak).

Pokud to bude bez peněz daňového poplatníka, není potřeba nic rušit.

Můžou pak dokončovat, čerpat i spolufinancovat (ovšem zas ze svých zdrojů).

0 0
možnosti

SID09

9. 4. 2012 16:11
Když jsem si přečetl

- rekonstrukce Národního muzea (před Besserem plánována na 3,8 miliardy, nyní má mít NM na příštích 5 let k dispozici 3,3 miliardy - jde o stejný rozsah prací?)

- rekonstrukce Národní knihovny (NK má mít na pětiletou akci 1,9 miliardy v Klementinu, půl miliardy v Hostivaři, pochybnosti byly o konceptu garáží)

- digitalizace Národní knihovny (projekt za 300 mil. vyhrála neznámá společnost z Berouna)

- rekonstrukce zámku Kuks (dokončena za půl miliardy včetně kongresového centra - kdo je bude využívat? ale 10 mil. na rekonstrukci světově unikátního barokního Braunova Betléma, možného kandidáta na zápis UNESCO jemuž hrozí zkáza, nezbylo)

- výstavba nového výrobního, servisního a zkouškového centra Národního divadla, se splavováním divadelních výprav po Vltavě (za 120 mil. dokončeno spojení dvou technologických tunelů ND do jednoho, aby jím prošly kontejnery od Vltavy - půlrok bylo zavřeno Masarykovo nábřeží a dodnes je provoz přes staveniště omezen)

0 0
možnosti

SID09

9. 4. 2012 16:19
Re: Když jsem si přečetl

Tak se mi otevírá kudla v kapse. To fakt někdo schválil, že toto jsou pro kulturu tolik potřebné projekty ? Pokud to schválilo ministerstvo kultury, tak patří okamžitě zrušit. Nemám nic proti kultuře, ale je to do značné míry obor podnikání, jako kterýkoliv jiný. Dotace pouze pokřivují tržní prostředí a znevýhodňují ty, kteří nemají ty správný strejčky, kteří jim jejich projekt protlačí.Rozsah nesmyslných stavebních rekonstrukcí je třeba omezit jen na důležité stavební opravy. Digitalizaci je možné provést za pětinu - jméno německé firmy, vám předám. Splavování kulis ........ to už zůstává rozum stát.

;-(!!

1 0
možnosti

James Bond

9. 4. 2012 15:38
Vážený pane,

napsal jste to pěkně. Chtělo by to ale ještě trochu rozvést. Každý rok nám AMU, JAMU, DAMU, FAMU, XMU ..... a další vychrlý stovky nových a nových "umělců". Každý rok někde vznikne nové divadlo s nataženou rukou. A tak ještě doplňte, kde na to vzít.

1 0
možnosti
  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2225x
Absolvent filosofické fakulty University Karlovy, obor francouzština latina. Působil jsem v Hudební mládeži ČR, kterou jsem v Karlových Varech zakládal, pracoval jsem v kultuře. V době perestrojky jsem z trestu v resortu elektrotechnického průmyslu spravoval ověřování zvláštní způsobilosti v investiční výstavbě (za Komenského). Nikdy jsem nebyl a nejsem členem žádné politické strany ani hnutí. Od jara 1990 jsem působil jako zástupce šéfa opery Národního divadla Dalibora Jedličky, po jeho odchodu vynuceném činoherní lobby vedle jeho nástupkyně Evy Hermannové. V roce 1992 jsem založil soukromou uměleckou agenturu, jako operní manažer spolupracoval zejména se Sirem Charlesem Mackerrasem, DECCA, BBC. Zastupoval jsem operní pěvce u Královské opery Covent Garden v Londýně, Festivalu Glyndebourne, v Mnichově, Berlíně, Paříži, Helsinkách a u dalších operních domů a symfonických orchestrů v Evropě, obou Amerikách a v Japonsku.

Seznam rubrik