Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PH

petrph

7. 1. 2012 13:51
a kde máte předepsáno

Že dopis osobně adresovaný ministrovi musí obdržet a číst osobně ministr? Kdyby si každý napsal na svoji žádost, že je "adresována osobně ministrovi", tak by celý den nedělal nic jiného než že by četl žádosti a předával je příslušným odděláním a úředníkům - což může zvládnout sekretářka nebo holka v podatelně. Takže, určité delegování práce i zodpovědnosti musí na úřadě i kdykoliv jinde existovat. Což samozřejmě nesnímá z ministra zodpovědnost za celý resort. Takže , pokud by dotaz ministryni zněl "Co soudíte o kritickém stavu ND, o kterém bylo vaše ministerstvo informováno dopisem zde dne ...- a co už v této věci ministerstvo udělalo" - a ministr odpověděl "já o ničem nic nevím a ministerstvo nic neudělalo"---tak je to jeho chyba ....

0 0
možnosti
VH

Stará kára

6. 1. 2012 10:09
A všichni se posmějeme, že několik lidí přijde o koryto!

0 0
možnosti
P

Pepošek95

6. 1. 2012 15:08
Re: A všichni se posmějeme, že několik lidí přijde o koryto!

...řekl bych, že je to jasná LUCERNA od A. Jiráska. Tam má vše pod palcem pan správce Jan Pivec a i lokajové vědí jasně, co mají dělat... Nejasná je pro mě zatím "paní kněžna" na MK...

0 0
možnosti
  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2225x
Absolvent filosofické fakulty University Karlovy, obor francouzština latina. Působil jsem v Hudební mládeži ČR, kterou jsem v Karlových Varech zakládal, pracoval jsem v kultuře. V době perestrojky jsem z trestu v resortu elektrotechnického průmyslu spravoval ověřování zvláštní způsobilosti v investiční výstavbě (za Komenského). Nikdy jsem nebyl a nejsem členem žádné politické strany ani hnutí. Od jara 1990 jsem působil jako zástupce šéfa opery Národního divadla Dalibora Jedličky, po jeho odchodu vynuceném činoherní lobby vedle jeho nástupkyně Evy Hermannové. V roce 1992 jsem založil soukromou uměleckou agenturu, jako operní manažer spolupracoval zejména se Sirem Charlesem Mackerrasem, DECCA, BBC. Zastupoval jsem operní pěvce u Královské opery Covent Garden v Londýně, Festivalu Glyndebourne, v Mnichově, Berlíně, Paříži, Helsinkách a u dalších operních domů a symfonických orchestrů v Evropě, obou Amerikách a v Japonsku.

Seznam rubrik