Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

snaduzdost

23. 3. 2011 7:52
Místo toho doporučuji vyčistit Augiášův chlív.

Autore, karma, dobrý; avšak, všichni snad dokážeme pojmenovat  špínu v Augiášově chlívu; ale v Národním,  v SOP, či snad na Maltézském náměstí? Tak do toho.

0 0
možnosti

ricci7

23. 3. 2011 19:19
Re: Místo toho doporučuji vyčistit Augiášův chlív.

S ohledem na úzký tématický záběr příspěvku, omezený na porovnání výkonů Státní opery a Národního (a to ještě v polemice s kolegou bloggerem), jsem Augiášovým chlívem měl jednoznačně na mysli Národní divadlo.

Maltézské náměstí je však rovněž hodno naší pozornosti. Například náměstek pro knihovny a živé umění Radek Zdráhal vzbuzuje vícerá podezření; namátkou podezření z nedodržování povinností při správě cizího majetku:

- zatajuje výsledky ministerské kontroly hospodaření, která v Národním divadle skončila těsně před jeho nástupem;

- umožnil řediteli Národního divadla, aby vyrovnal schodkové hospodaření ND v roce 2010 účetně - především čerpáním 50 milionů z fondů, z nichž ten rezervní je leda na krytí ztráty. Přitom tutéž nepřiměřenou výhodu poskytli témuž řediteli téhož ND už za předchozího ministra kultury k roku 2009. Místo aby za druhý bankrot ve druhém roce za sebou vyvodil vůči řediteli podřízené příspěvkové organizace důsledky, pověřil jej ministr souběžně řízením další...

0 0
možnosti

mosulsky machredz

23. 3. 2011 0:42
oo

o půl jedné nejsem schopen takovou dávku čísel vstřebat 8-o - jedno vím však zcela jistě - 242 520 diváků určitě státní operu nenavštívilo - v tom výroční zpráva klame - kdyby se totiž kontrolovaly občanky, tak by se zjistilo, že jich bylo maximálně 50 000 a někteří diváci přišli i desetkrát ;-D

.

jinak se dá vcelku s čísly výroční zprávy souhlasit :-P

0 0
možnosti
  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2225x
Absolvent filosofické fakulty University Karlovy, obor francouzština latina. Působil jsem v Hudební mládeži ČR, kterou jsem v Karlových Varech zakládal, pracoval jsem v kultuře. V době perestrojky jsem z trestu v resortu elektrotechnického průmyslu spravoval ověřování zvláštní způsobilosti v investiční výstavbě (za Komenského). Nikdy jsem nebyl a nejsem členem žádné politické strany ani hnutí. Od jara 1990 jsem působil jako zástupce šéfa opery Národního divadla Dalibora Jedličky, po jeho odchodu vynuceném činoherní lobby vedle jeho nástupkyně Evy Hermannové. V roce 1992 jsem založil soukromou uměleckou agenturu, jako operní manažer spolupracoval zejména se Sirem Charlesem Mackerrasem, DECCA, BBC. Zastupoval jsem operní pěvce u Královské opery Covent Garden v Londýně, Festivalu Glyndebourne, v Mnichově, Berlíně, Paříži, Helsinkách a u dalších operních domů a symfonických orchestrů v Evropě, obou Amerikách a v Japonsku.

Seznam rubrik