Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MN

CrayXLP

23. 3. 2011 1:49
No hlavně že umí v ND šetřit!

Čirou náhodou se mi dostalo asi před 3-4 týdny do ruky zveřejnění výběrového řízení pro zajištění správy IT techniky vlastněné Národním Divadlem (vč. např. i Laterny Magiky či Stavovského divadla). Zadání bylo na 3-4 roky (teď si nejsem přesně jist) a celková cena přes 7.000.000 Kč. Když si to někdo rozpočítá, tak zjistí, že za každý měsíc bylo Národní divadlo ochotno platit mezi 195.000 a 145.000 Kč.

a já se ptám: opravdu je ND tak životně a bytostně závislé na provozu IT techniky? Domnívám se, že s ohledem na diametrálně odlišný předmět podnikání, mohou mít obecně vzato tolik počítačů a ostatního vybavení jako větší firma a tedy spíše by mohlo být efektivnější mít vlastní, menší interní oddělení o 2-3 lidech.

no a že nebudou stíhat? Prosím vás.. jestli je ITák dobrý, tak musí zvládnout sám se starat aspon o 60-100 počítačů a rozhodně ne všechny denně totálně padají. Myslím, že třeba v této oblasti mohli výrazně ušetřit.

0 0
možnosti
D

dampfer

22. 3. 2011 22:56
A tak asi

čárymáry úředníků a bezedná studna na finance v dotovaných divadlech, filharmoniích, všech možných i nemožných divadýlkách, bohémové by rádi platili každou noc za celý šenk a vláda chce bezohledně špórovat. Není snadné být  v českém cirkuse ministrem.

0 0
možnosti
  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2225x
Absolvent filosofické fakulty University Karlovy, obor francouzština latina. Působil jsem v Hudební mládeži ČR, kterou jsem v Karlových Varech zakládal, pracoval jsem v kultuře. V době perestrojky jsem z trestu v resortu elektrotechnického průmyslu spravoval ověřování zvláštní způsobilosti v investiční výstavbě (za Komenského). Nikdy jsem nebyl a nejsem členem žádné politické strany ani hnutí. Od jara 1990 jsem působil jako zástupce šéfa opery Národního divadla Dalibora Jedličky, po jeho odchodu vynuceném činoherní lobby vedle jeho nástupkyně Evy Hermannové. V roce 1992 jsem založil soukromou uměleckou agenturu, jako operní manažer spolupracoval zejména se Sirem Charlesem Mackerrasem, DECCA, BBC. Zastupoval jsem operní pěvce u Královské opery Covent Garden v Londýně, Festivalu Glyndebourne, v Mnichově, Berlíně, Paříži, Helsinkách a u dalších operních domů a symfonických orchestrů v Evropě, obou Amerikách a v Japonsku.

Seznam rubrik